martes, enero 30, 2007

amb amor, Linda


Déu meu, quin rebombori!
Hola,
sóc la Linda Blair i m'agradria donar les gràcies a totes aquelles persones que han expressat la seva opinió. (Jo no donaré la meva perquè ara mateix vaig una mica "taja").
En Diego m'ha trucat aquest matí a Los Angeles i m'ha dit que mirés el seu blog. Jo estava borratxa com una mala pècora perquè ahir van venir uns amics a casa meva i vam estar fent xivarri tota la nit fins que va venir la poli. No va passar res, ja han vingut moltes vegades aquests fills de puta, i quan veuen que sóc la nena de l'exorcista em demanen que parli amb aquella veu i que digui paraules malsonants. Una vegada, fins i tot, vaig haver de baixar les escales a quatre grapes i enrere per tal de demostrar que era jo la puta nena dels collons. Aquests cabrons només em miraven els pits.
En fi, el que anava dient, que moltes gràcies per donar-me, d'una manera indirecta, un minut de glòria en aquest fantàstic blog que té en Diego i que miro sempre que tinc ocasió.

P.D.: Si algú sap d'algun director amic que necessiti actriu, digueu-li al Diego i ja em farà arribar la proposta.

Que el Senyor estigui amb vosaltres.

Amb amor, Linda.

2 comentarios:

houdini dijo...

buuuuuuuuuuuu!

houdini dijo...

;D

(te pongas como te pongas, paso de ver El exorcista)